Life Update

 Goede middag.

Hoe gaat het met jullie?

Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en dat jullie je goed voelen en in goede gezondheid verkeren.

Bij mij en mijn ouders gaat het goed, ook al was het vorige week een beetje spannend en afwachten.

Omdat we vorige week Dinsdag te horen kregen dat mijn neefje positief was getest op corona, en langzaam aan kregen mijn broer, schoonzus en nichtje het ook, hun zitten nu nog in quarantaine.

En omdat mijn broer, schoonzus, neefje en nichtje 14 maart hier op visite waren nog vanwege mijn verjaardag omdat ze op mijn verjaardag zelf niet hebben kunnen komen, moesten ik en mijn ouders vorige week in quarantaine en ons vorige week vrijdag laten testen.

Voor mijn was het de vierde keer dat ik getest werd, de vorige drie keren was omdat ik verkouden was en nu omdat ik met mijn neefje in contact ben geweest.

Maar de coronatest kwam van ons allemaal gelukkig negatief terug.

Maar de boel stond een maandag toen ik weer aam het werk ging na 3 dagen quarantaine op zijn kop op de school waar ik werk als schoonmaakster, dit vanwege een gevalletje corona onder de leerlingen in de onderbouw.

Dus er moesten twee leraren en een stagiaire zich laten testen en een klas moest geheel in quarantaine.

Corona komt nu wel erg dichtbij ons in de buurt, en we waren al voorzichtig maar dat word nu nog voorzichtiger doen, dan we al waren en deden.

Niemand zit te wachten op corona krijgen, heb het via videochat met mijn broer en schoonzus gezien hoe ziek ze ervan zijn en nog steeds zich niet top voelen en hun smaak en geur nog niet terug hebben.

Dan denk ik nee bedankt ik wil geen corona.

En ben heel dit gedoe wel zat, maar dat heeft iedereen wel. Genoeg van corona en de maatregelen.

Kan niet wachten tot corona helemaal weg is, en we gewoon weer helemaal ons vrij kunnen bewegen en doen wat we willen, maar ja dat zal nog wel even duren.


Maar verder gaat het prima met ons, Ik heb zin in mooie lente weer, dat het warmer word buiten.

En ik ben van plan om elke dag een stukje te gaan lopen en thuis te sporten, en heel misschien met de tijd rolschaatsen te kopen.

Want dat wil ik al heel lang. Ik had vroeger rolschaatsen en skeelers, maar dat ik een aantal keer hard ben gevallen durfde ik niet meer.

Maar ook al ben ik nu 25 jaar ouder dan toen, ik wil het weer een kans geven ook om meer in beweging te kunnen komen en zijn.

Als het mij ooit weer luk om te rolschaatsen zal ik het jullie wel vertellen.

Ik wens jullie voor nu een fijne dag en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts