Hof van Zilveren Vlammen

 Goede avond.

Ik heb een paar dagen geleden het boek Hof van Zilveren Vlammen Bij Sarah. J. Maas uitgelezen.


Het verhaal gaat over Nesta, de oudste zus van Feyre Archeron.

Ze gaat door een hele moeilijke tijd  na de grote oorlog met Hybern, waar haar vader gedood werd door de koning van Hybern.

Gelukkig komt ze er weer boven op met de hulp van Cassian, en door haar vriendinnen Emerie en Gwyn, waar ze mee bevriend raak terwijl ze het zo moeilijk heeft.

Ze doen er gezamenlijk, alles aan om hun leven te beteren en om over hun angsten en trauma's heen te komen.

Ik heb gelachen, traantjes weg gepinkt en in spanning gelezen.

En vond dit boek erg goed, spannend en emotioneel.

Op Good-Reads heb ik Hof van Zilveren Vlammen 5 sterren gegeven.

Er zijn een aantal reviews met 1 ster geplaats op Good-Reads en ik begrijp dat daar een paar van zijn, en waarom ze dit boek 1 ster hebben gegeven.

Iedereen heeft en mag zijn eigen mening geven over dit boek.

Mijn mening is dat ik het een goed boek vond en hem daarom 5 sterren heb gegeven ondanks dat ik het niet eens ben met hoe ze Nesta behandelde in het verhaal.

Maar toch heb ik van het verhaal en de personages genoten.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit boek vind/vonden en hebben jullie Hof van Zilveren Vlammen gelezen ?, of willen jullie deze nog lezen ?

Laat het mij weten met een berichtje onder deze post.

Maar voor nu was dit mijn blog post over Hof van Zilveren Vlammen, ik ben er snel weer met een nieuwe post.

Ik wens jullie een fijne avond toe en tot Blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts