Maart Wrap Up

 Goede Middag.

En fijne paasdagen en lentefeest.

Ik ben er weer met een wrap up van de maand maart.

Deze maand heb ik een boek uitgelezen en ben nog steeds in een boek bezig.
Dit is het boek die ik heb uitgelezen.

* De Grisha Dreiging en Duisternis By Leigh Bardugo
Dit is het tweede boek in de Grisha trilogie.
En het boek was erg goed en heel apannend.
Het gevecht  met de duisterling op het eind van het boek, was echt zo spannend dat ik gewoon mijn adem ongemerkt in hield.
En na het lezen van het tweede boek, wilde ik gelijk beginnen in het derde boek, om te zien hoe het verhaal verder gaat en hoe het verhaal zal aflopen.
Deze tweede boek van de Grisha trilogie heb ik 4 sterren gegeven.

En het boek waar ik voor Dreiging en Duisternis in ben begonnen, is Hof van Zilveren Vlammen By Sarah. J. Maas.
Wat is het vijfde boek in Hof van Doornen en Rozen serie goed zeg.
Ik ben geen fan van Nesta, maar tot nu toe, vind ik het verhaal geweldig en grappig.
Maar het is ook emotioneel en het gaat over haar mentale toestand.
Hopelijk loop het goed af tussen Cassian en Nesta.
Ik ben bijna op de helft van Hof van Zilveren Vlammen en ben benieuwd hoe het verhaal verder zal gaan.
Mijn favoriete personages uit dit boek zijn tot nu toe Azriel en Cassian.
Ik denk dat het misschien nog veranderd als ik meer over de andere krijg te lezen, zoals Gwyn en Emerie.
Ben heel benieuwd naar hun en hun vriendschap met nesta.
Het zal wel even gaan duren voordat ik Hof van Zilveren Vlammen uit zal lezen.
Maar als ik hem uitgelezen heb kom er hier op mijn blog natuurlijk een post over.

Dit was mijn maart wrap up.
Ik wens jullie een fijne middag en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts