Mei Wrap Up

 Goede Avond.


Is deze maand voorbij gevlogen? of lig het aan mij dat het zo aan voel.

Maar ondanks dat Mei snel voorbij is gegaan, heb ik toch een aantal boeken uitgelezen en wil ik jullie daar meer over vertellen.

Het eerste boek die ik in mei heb uitgelezen is:

De Grisha Val en Verlossing bij Leigh Bardugo

Deze was ik eind maart begonnen maar heb er heel erg lang over gedaan om hem uit te lezen, niet omdat ik het boek niet goed vond hoor.

Maar omdat ik hof van zilveren vlammen eerst uit wilde lezen en dan mijn tijd wilde nemen voor Val en Verlossing.

Ik vond het derde boek in de Grisha trilogie erg goed en heel spannend.

Het verhaal is mooi geschreven en grijpt je aandacht en laat hem niet meer los.

En daarom ben ik ook van plan om de andere boeken in de Grishaverse te lezen, ben benieuwd hoe het verder gaat met de rest van de personage's.

De Grisha Val en Verlossing heb ik 5 Sterren gegeven.


Dan heb ik als tweede Het Boek Der Heilige bij Leigh Bardugo gelezen.

In dit boek staan allemaal heilige die in de Grishaverse tegen zal komen en over zal lezen allemaal bij elkaar als korte verhaaltjes in een boekje.

Het was interessant om al deze verhaaltjes over de heilige gelezen te hebben, alleen raad ik het niet aan om het aan kleine kinderen te vertellen.

Omdat sommige verhaaltjes te eng zijn voor jonge en kleine kinderen, deze boeken zijn ook voor jong volwassenen en niet voor kinderen.

Ik heb Het Boek Der Heilige 3 Sterren gegeven.


Ik ben een paar jaartjes geleden een recensie leesster geweest en kreeg ik Ebooks toegestuurd om een recensie over te schrijven een paar van deze E-Books waren van Victoria Quinn en van deze auteur heb ik boek 2. 3 en 4 van Glas Serie uitgelezen deze maand.

Dit was Zwart Diamant, Zwart Erewoord en Zwart Voor Altijd.

Ik heb het eerste boek Zwart Glas al een paar jaartjes terug gelezen en vond het een goed boek.

Boek 2,3 en 4 waren nog beter, maar ook spannend, romantische, sexy en ook soms triest en verdrietig.

Het gaat over Calloway een zakenman en dominante die een sexclub heeft en de baas is van een grote humanitaire organisatie om mensen in nooit te helpen, en die een nare jeugd heeft gehad.

En Rome die ook een humanitaire organisatie heeft maar een stuk kleiner dan Calloway.

Zij heeft haar naam veranderd door haar nare verleden en wilde die verleden achter haar laten maar dat lukt niet door haar ex.

Rome en Calloway ontmoeten elkaar in een club en hun eerste ontmoeting is er geen een zoals het normaal gaat, maar na die ontmoeting kan Calloway alleen maar aan Rome denken en wilt hij haar als zijn onderdanige hebben.

Maar of dat ook zal gebeuren dat ga ik jullie niet verklappen.

Deze boeken waren goed, Zwart Diamant bij Victoria Quinn heb ik 4 sterren gegeven, Zwart Erewoord 3 sterren en Zwart Voor Altijd 3 Sterren.


Zo dus dit was dan alle boeken die ik in mei heb gelezen.

Tot nu toe zijn dit de meeste boeken die ik dit jaar in een maand heb gelezen het waren 5 boeken, ik hoop dat ik in de aankomende maanden steeds 5 boeken of meer kan lezen, want dan kan ik zorgen dat mijn tbr een beetje gaat slinken hihi.

Ik ben er snel weer met een nieuwe blog post.

Ik wens jullie voor nu een fijne avond en tot Blogs.

Veel Liefs

Angelique


Reacties

Populaire posts