Juni Wrap Up

 Goede avond.

Vandaag op de eerste dag van juli ben ik er met mijn wrap up van juni.

De afgelopen maand is voorbij gevlogen, de tijd gaat echt heel snel, voor je het weet is het alweer najaar.

Maar gelukkig nog niet, wat er wel aan zit te komen is de zomer vakantie en hopelijk met mooi warm weer, zo dat ik lekker in het zonnetje in de tuin kan gaan lezen.

Het gaat de laatste twee maanden best goed met lezen van boeken, omdat ik vorige maand vijf boeken heb gelezen en deze maand weer, dus het gaat geweldig met lezen.
Hopelijk blijft het de komende maanden zo en krijg ik geen reading slump..
Maar nu vertel ik jullie welke boeken ik in juni uit heb gelezen.

* Unsinkable bij Lotte van den Noort
Ik heb Unsinkable  met een winactie van Young Adultsnl gewonnen, en ik ben zo blij dat ik deze boekenbox mocht winnen.
Het boek was geweldig, heel spannend, emotioneel en een beetje romantisch.
Het verhaal gaat over de Titanic en is gebaseerd op de echte verhalen, personen en theorieën.
En heb vaak in spanning zitten lezen, maar vond het een goed verhaal, en denk eraan om Unwriteble te kopen en lezen.
Unsinkable heb ik vijf sterren gegeven.

* De Verbannen Koningin bij Holly Black
Dit boek was erg goed en spannend.
Ik ben een paar keer verbaasd geweest, maar ook emotioneel vanwege dat ik dacht dat het de dood van Cardan zou worden in dit verhaal, maar gelukkig niet.
Ik ben erg blij  dat dit boek een happy ending  heeft.
En door dat het zo'n goed verhaal was heb ik dit boek binnen zes dagen uitgelezen en vijf sterren gegeven.

* Beter Laat Dan Nooit bij Charlotte De Monchy
Is een geweldige feel good roman.
Het gaat over oude school vrienden die verliefd op elkaar worden en een grappige bejaarde hippie oma die op haar leeftijd nog gaat trouwen met haar nieuwe liefde.
Dit was een mooi, emotioneel en grappig verhaal.
En ik heb erg genoten van het boek, hij was voor mij vier sterren waardig.

* The Legend of Zelda Twilight Princess volume. 8 
Deze stripboeken zijn erg goedgemaakt.
Ik vond deze volume erg goed en spannend, en hoop snel verder te kunnen lezen in de volgende volume.
De art style in deze strips komen goed overeen met de Nintendo game van Twilight Princess.
Ik heb deze strip vier sterren gegeven.

* Nee Heb Je bij Charlotte De Monchy
Dit boek was geweldig, ik heb er van genoten.
Het verhaal speelt af op Bali waar Bobbie een drie maanden durende relax vakantie moest nemen om over haar overwerkte en ongelukkig zelf heen moet komen, maar haar baas wil juist dat ze daar heen gaat om het stuk grond wat toebehoord aan de surfschool eigenaar te bemachtigen.
Maar dat is nog niet zo makkelijk als ze dacht, omdat ze gevoelens voor hem krijgt en verliefd word.
Daar naast is ze ook op bali om na negen jaar geen contact meer te hebben met haar zus vanwege een ruzie die ze hadden gehad, het uit te praten en het weer goed te maken met elkaar.
Charlotte De Monchy heeft het verhaal erg goed geschreven, ik kon niet stoppen met lezen.
Ik ben van plan om nog meer boeken van Charlotte te gaan lezen.
Dit boek heb ik vier sterren gegeven.

Ik hoop dat ik in deze maand veel boeken zal lezen en als dat niet zo is, dan is dat ook goed.
Meestal lees ik in de zomer maanden meer boeken dan in het najaar.
Wanneer lezen jullie het meeste? en wat is jullie favoriete plek om te lezen?
Mijn favoriete leesplek is als het mooi weer is achter in de tuin in het zonnetje en als het net als de laatste paar dagen somber is, op mijn kamer of beneden op de bank.

Dit was mijn wrap up voor de maand juni.
Ik wens jullie een fijne avond en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts