Augustus Wrap up

 Goede Middag.

In deze post, wil ik met jullie mijn augustus wrap up delen.

Het was een redelijke lees maand voor mij, ik heb drie boeken gelezen.
En ben nog in een bezig.
Dit zijn de boeken die ik gelezen heb:

Drakenelfen De Gevallen Koning by Bernhard Hennen
Dit boek is een re-read, dit omdat ik verder wilde gaan lezen in het derde boek van de serie.
Maar het was zo lang geleden dat ik deze serie ben begonnen, daarom moet ik deze serie opnieuw lezen om weer te begrijpen waar het over gaat.
Ik vond het verhaal goed en soms een beetje verwarrend.
En er kwamen momenten in voor die ik me nog kan herinneren van de eerste keer dat ik het boek las, ik heb van het verhaal genoten.
Toen ik het boek voor het eerst las, toen was ik 16 jaar en begreep ik niet zoveel van bepaalde stukken in het verhaal, maar nu ik een stuk ouder ben begrijp ik meer van het verhaal. 
Dit boek heb ik 3 sterren gegeven.

De Drietand, De Heks en De Draak by Christopher Paolini
Eindelijk na drie jaar dat dit boek uit is gebracht heb ik hem gekocht en gelezen.
Hij stond al zo lang op mijn verlanglijstje, dat ik hem eindelijk heb gekocht.
En het heeft 15 a 16 jaar geduurd voordat Christopher Paolini eindelijk dit boek uitbracht na de Erfenis serie van de Eragon boeken, het werd eens tijd.
Maar dit boek was erg goed en spannend het bracht mij terug naar de wereld Alagaesia en de personages waar ik zoveel om gaf/geef.
Het heeft drie verhalen van uit het oogpunt van drie verschillende personen uit de eragon boeken.
Ik vond het fijn om weer een verhaal over eragon te lezen, het is misschien gek maar het voelde als thuis komen in een verhaal.
En ik hoop dat Christopher Paolini snel het vervolg van deze boeken serie uitbreng.
Ik heb hem 4 sterren gegeven

Tegen Beter Weten In by Charlotte De Monchy
Deze roman was erg leuk, grappig en romantisch.
Het verhaal gaat over een uitgeverij die hun beste redacteur op een reis naar canada stuur waarbij ze haar boyband crush moet interviewen voor zijn biografie waar hij een contract voor heeft bij de uitgeverij, als het Lios het lukt om de zanger Marius te interviewen en een biografie te schrijven, dan red ze de uitgeverij van faliciment.
Zal het Lios lukken om Marius over te halen om zijn biografie uit te brengen?
Als jullie dat willen weten, dan moeten jullie het boek zelf gaan lezen.
Het is een mooi verhaal en de moeite waard om te lezen.
Voor mij is dit boek 4 sterren waard en dat heb ik ook gegeven op Good Reads.

Zo dit was mijn augustus wrap up.
Ik wens jullie voor nu een fijne middag en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts