Book Haul

 Goede avond.

Ik ben er vandaag met een book haul.

De boeken in deze haul heb ik niet in deze maand gekocht, maar in Juli.

Het zijn er in totaal 10, waarvan er 9 op de foto's en 1 boek die in november uitkomt.

Deze eerste vijf boeken heb ik bij Boekenfestijn besteld.
Het zijn de boeken:

Drakenelfen vijfde boek De Geketende Godin by Bernhard Hennen
Het Negende Huis by Leigh Bardugo
De Drietand, De Heks en De Draak by Christopher Paolini
De Laatste Magiër by Lisa Maxwell
De Duivelsdief by Lisa Maxwell

De andere vijf boeken heb ik bij Boekenhandel Donner besteld.
Dat zijn de boeken:

Tegen Beter Weten In by Charlotte De Monchy
De Genezer van Zalindov by Lynette Noni
Drakenelfen boek vier De Laatste Windzwever by Bernhard Hennen
De Vloek van de Slang by Lisa Maxwell
En dan ook het boek, Bloed by Holly Black die 9 november uitkomt.

oh ja, ik heb 24 augustus nog een boek binnen gekregen die ik al in mei besteld had en dat is het boek Water by Holly Black deze komt voor Bloed en is het eerste boek in de Faerie Trilogie.
Meestal koop ik niet zoveel boeken in een keer, maar af en toe een boek.
Maar ik dacht bij mezelf ik doe een keer gek en koop gelijk 10 boeken in een keer.
Deze boeken ga ik zeker allemaal lezen, het zal wel even duren voordat ik ze allemaal gelezen heb, maar dat komt vast goed.

Doen jullie ook zoveel boeken in een keer kopen of doen jullie elke keer een boek kopen?

Dit was mijn book haul van de maand juli die ik met jullie wilde delen.
En nu wens ik jullie een fijne avond en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts