Juli Wrap Up

 Goede Middag.

Deze maand is mijn vakantie begonnen op 17 juli begonnen en ik geniet er volop van, helaas hebben we maar een paar dagen mooi weer gehad.

Maar ja, je kan het weer niet veranderen naar wat jij wil, als dat kon had iedereen wel een bepaalde voorkeur gehad, dus gelukkig kunnen we zelf het weer niet bepalen.

Door het weer en misschien ook wel door iets anders, waarschijnlijk mijn mood zat ik volgens mij een beetje in een lees dip, omdat ik maar een boekje uitgelezen heb en een boek aan het lezen ben.

Ik heb een stripboek uitgelezen.
Dit is de Stripboek Splatoon volume 11, het was een hele leuke en grappige strip.
De strip komt heel erg over een met de Splatoon en Splatoon 2 spelen van Nintendo en de art ook.
Ik heb deze volume 3 sterren gegeven.

Verder ben ik na Splatoon volume 11, eerst begonnen in Draken Elfen boek 3 De Diepe Stad bij Bernhard Hennen.
Deze boeken serie heb ik 15 jaar geleden gelezen.
En dacht ik weet nog genoeg om gewoon bij boek 3 te beginnen, maar dat had ik fout.
Want ik wist de helft niet meer, dus ik ben toen maar bij boek 1 begonnen.
Dat is Draken Elfen boek 1 De Gevallen Koning bij Bernhard Hennen.
Ik ben nu over de helft van het boek en het verhaal is spannend en erg interessant.
Er zijn een hoop momenten in het boek die ik mij nog kan herinneren van de eerste keer dat ik het verhaal heb gelezen, maar er waren ook stukken die ik was vergeten.
En het is fijn om deze wereld weer te kunnen bezoeken en het verhaal weer te kunnen lezen.

Alleen was deze boeken series vroeger een stuk goedkoper dan dat hij nu is.
Vroeger betaalde ik 20 euro voor de paperbacks en 25 euro voor de hardcovers,
En nu betaal je voor de paperbacks 30 euro per boek.
Ik heb het vijfde boek in de Drakenelfen serie kunnen vinden voor 8 euro bij boekenfestijn, deze is dan wel lichtbeschadigd.
Maar je bespaar dan wel 22 euro op een boek, dus ik ga de site van boekenfestijn vaker in de gaten houden, om te kijken of ze nog meer interessante boeken hebben en misschien nog meer Drakenelfen boeken hebben voor minder dan in de gewone boeken winkel.

Ik koop niet alleen mijn boeken bij Boekenfestijn, maar ook bij de boekenwinkel Donner, deze zit in Rotterdam in de stad.
Meestal bestel ik mijn boeken bij hun, maar ik wil al twee jaar een keer naar de winkel om boeken te gaan shoppen, maar door corona kon dat elke keer niet.
Gelukkig heb ik nog vakantie en ben ik van plan om echt naar de stad te gaan om bij Boekenwinkel Donner te gaan shoppen.

Dit was mijn juli wrap up, hopelijk lees ik in augustus meer boeken dan in de afgelopen maand.
Ik wens jullie een fijne middag en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique 

Reacties

Populaire posts