Bujo/Boeken Journal Mei - Juli

 Goede Middag.

Ik ben er weer met een post over mijn Bujo/Boeken Journal.

Vandaag wil ik jullie de maanden mei tot juli laten zien, deze heb ik al een poosje geleden gemaakt, maar wil ze als nog met jullie delen.

Mei:

Juni:


Juli:


TBR Lijst


Materialen die ik heb gebruikt:
Bullet journal - Mus Creatief Black journal
Sakura Gelly Roll Gelpennen -  Metallic, Stardust, Neon en moonlight
Plaatjes - Pinterest
Kraft papier - Bruin en Zwart
Dubbel tape, Liniaal, HB potlood, Gum, Pritt stift

Dit zijn deze drie maanden die ik met jullie wil delen.

We zitten al bijna weer aan het eind van het jaar nog maar drie maandjes en ik kan weer in een nieuwe bujo/boeken journal beginnen.

Maar eerst op zoek gaan naar een nieuwe en goede bullet journal en hem dan aanschaven.

Ik wil jullie voor nu een fijne middag wensen en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts