Life Update

 Goede Middag.

Hoe gaat het met jullie, hebben jullie een fijne vakantie gehad?

Wat was het in de vakantie slecht weer he!.

En dan hebben we de afgelopen week prachtig mooi nazomer weer gehad en dan komt er vanaf volgende week weer slechter weer aan.

Maar dat was te verwachten de herfst zit eraan te komen.

Ik heb zelf een fijne vakantie gehad en heb de dingen gedaan die ik wilde doen, zoals lekker een paar dagen erop uit getrokken.
Ik ben met mijn ouders en Tante gezellig naar The Westerfield Mall in Leidschdam geweest.
En bij mijn broer en schoonzus op visite geweest, lekker boek kunnen lezen en andere leuke dingen gedaan.

Maar toch heb ik ook in afwachting en af en toe in spanning gezeten over mijn werk.
Dit omdat mijn contract afliep op 16 juli en mijn werk zou mij op de hoogte houden of mijn contract eventueel verlengd zou worden en dat hebben ze niet gedaan.
Dus ik heb zelf er achteraan moeten gaan om informatie te vragen, hoe het nou zat, ik kreeg 23 juli eindelijk iemand te pakken en die zei dat ze mij de volgende dag terug zou bellen.
De volgende dag belde ze mij niet, maar liet werk per email weten dat ik al per 16 juli werkloos was en dat we dat zo hadden afgesproken.
Het was een hele rare toestand, maar ja daar kan ik niets aan doen.
Dan het beste ervan te maken en heel hard opzoek gaan naar ander werk en heel veel sollicitatie doen.

En zolang ik geen werk heb ga ik aan mezelf werken, niet mentaal maar lichamelijk, door lekker te gaan lopen en fietsen.
En daar naast blijf ik ook boeken lezen, mijn bujo doen en blog berichten hierop mijn blog posten.

Verder zijn er de afgelopen weken ook leuke momenten geweest.
Mijn ouders en ik zijn twee keer op de koffie geweest bij mijn broer, schoonzus, neefje en nichtje even voor mijn broer zijn verjaardag, maar ze vierde die dag niet zijn verjaardag omdat mijn broer en schoonzus het samen vieren.
En de tweede keer was afgelopen maandag omdat het toen mijn broer en schoonzus hun 2 jarige huwelijksdag was.
Eergister kwam mijn tante even op de koffie, ze gaat volgende maand verhuizen en ze vind dat heel spannend.
Vind het wel zielig dat ze het zo spannend vind, ze heeft er gewoon slapeloze nachten van.
Maar mijn ouders, mijn broer en ik hebben allemaal onze hulp aangeboden voor het verhuizen en helpen opknappen van haar nieuwe huis als dat nodig is en ze hulp wil hebben.

En morgen gaan mijn ouders en ik naar de verjaardag van mijn schoonzus.
En dan vieren ze mijn broer, schoonzus en nichtje haar verjaardag.
Daarvoor is mijn moeder nu taarten aan het maken.
En ik ga haar nu helpen.
Ik wens jullie een fijne middag en tot blogs
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts