Bujo/Boeken Journal Augustus - Oktober

 Goede middag.

Vandaag ben ik er met een post over mijn boeken journal/ bujo van de maanden augustus tot oktober.

Ik kan het haast niet geloven dat dit jaar nog twee maanden zal duren en dan is het afgelopen en begint er een nieuw jaar, de tijd gaat echt snel.

Maar ik kom niet praten over dit jaar maar over mijn journal.

Augustus:

September:

Oktober:

Materialen die ik heb gebruikt:

Bullet Journal - Mijn Black Journal, Leopard

Sakura Gelly Roll Gelpennen - Stardust, Neon, Matelic, Moonlight

Faber Castell - Metalic potlood in groen

Plaatjes - van pinterest uitgeprint op A4 printpapier

Lijmstift - 123 Inkt

Dubbel tape - action

Stickers - theepot, kopjes en hartjes van Creachick stickerbox

Linnaal, Scharen van Tim Holtz, grijze HB potlood, faber castell gum en een puntenslijper.


En dit waren alle materialen die ik gebruikt heb.

Van deze maanden vind ik de maand oktober het leukste geworden, ookal vind ik de andere maanden ook mooi en leuk.

Wat vinden jullie van mijn bullet journal pagina's?

Ik wens jullie een fijne dag en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts