September Wrap - up

 Goede middag.

Hoe gaat het met jullie hebben jullie een fijne september gehad?

Mijn september was best goed, en ben er vandaag om het over de boeken te hebben die ik in deze maand heb gelezen.

In September heb ik niet zoveel boeken gelezen als ik had gewild.

Ik heb er namelijk maar twee gelezen, en dit zijn ze:


Neon Gods By Katee Roberts

Deze e-book heb ik op mijn tablet gelezen via de bol.com/kobo app.

Ik vond het een geweldig boek erg goed geschreven.

Het verhaal is spannend, romantisch, emotioneel en very spicy.

Dit verhaal gaat over Hades en Persephone en het is op een moderne manier verteld met een hedendaagse setting.

Ik kon dit boek alleen in het engels krijgen en het is mijn eerste engelse boek die ik uit heb kunnen lezen, want heb meestal een beetje moeiten met het lezen van engelse boeken, misschien komt dat door de zins opbouw.

Maar met dit boek had ik minder moeite.

Ik ben van plan om het tweede boek als die uit is, zeker te gaan lezen.

Het volgende boek gaat over Eros en Pysch.

Maar dit boek heb ik 5 sterren gegeven.


En dan als volgt heb ik het volgende boek gelezen.


Drakenelfen Het Groene Licht Bij Bernhard Hennen

De drakenelfen serie is erg spanend en goed geschreven.

Het Groene Licht is het tweede boek in de serie het is een spannende, emotionele en een beetje romantische verhaal.

Alleen aan het einde van het boek was mijn interesse een beetje weg, misschien komt omdat ik toen die dag een lange dag achter de rug had.

Mijn lees ervaring met dit boek was wel goed en het verhaal interesseerde mij.

En het verhaal is gewoon geweldig geschreven en daarom heb ik dit boek 3 sterren gegeven.


Nadat ik drakenelfen heb uitgelezen ben ik de volgende dag in het boek Normale Mensen By Sally Rooney begonnen.

Deze roman heb ik bijna uitgelezen, maar hij komt dan aan het eind van deze maand in mijn oktober wrap up.

En dan zal ik jullie meer vertel over het boek.

Ik hoop dat ik in deze maand meer gelezen zal hebben en dat ik dan meer kan delen met jullie.

Want deze maand viel het echt tegen, maar dat kan ook wel eens gebeuren.

Ik wens jullie voor nu een fijne middag en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts