Life Update

 Goede middag.

Vandaag ben ik er met een life update.

Dit omdat er in de afgelopen maand aardig wat is gebeurd.

Er zijn namelijk leuke momenten geweest en minder leuke momenten geweest.
Ik zal beginnen met het leuke moment.
Dat is...

Ik ben een paar dagen met mijn ouders naar De Geulvallei geweest in Limburg.
We hadden een hotel kamer geboekt bij fletcher hotel-restaurant De Geulvallei voor drie nachten, ons verblijf was van zaterdag 30 oktober tot dinsdag 2 november.
Ik heb erg genoten van de dagen die we weg zijn geweest.
Mijn ouders waren daar al eens eerder geweest met vrienden, maar ze wilde daar al een tijdje met mij naar toe.
We hebben samen aardig wat plaatsen bezocht, we zijn bij het drie landenpunt geweest, en in aken en Valkenburg.
Wij hebben in Valkenburg de eerste avond bij een steakhouse/hotel met z'n drieën heerlijk gegeten, en zijn verder nog in Maastricht geweest en hebben daarbij winkeltjes gekeken die open waren en daarna op een terras lekker bij restaurant Monopole gegeten.
We wilde maandag de laatste dag voor dat we naar huis gingen even naar aken om daar een leuk dagje te maken met rond kijken en shoppen, maar alle winkels waren gesloten, in de hele omgeving omdat op die dag het allerheilige was.
Zelfs in Limburg was alles gesloten, dus we hebben onderweg nog een paar winkeltjes gevonden waar we op een terrasje even wat hebben zitten drinken en even bij TK Max en H&M hebben gekeken.
Bij TK Max heb ik een pumpkin praline geur kaars gekocht en dat was mijn enige aankoop van de paar dagen dat we weg zijn geweest.
 Op de terug weg naar huis zijn we bij slinge geweest om een bosje bloemen te halen om bij het strooiveldje te brengen voor mijn oma die daar is uitgestrooid, mijn oma zou 2 november jarig zijn geweest.
Nadat we bij het strooiveldje zijn geweest, zijn we op de terug weg nog even langs intratuin geweest, ze hadden bij intratuin hun kerstafdeling al opgezet.
Maar ik vind het nog een beetje vroeg voor kerst en ben ook op het moment nog niet in kerstsfeer.
Dat komt vast nog wel, misschien over een week of twee.

Wat is er nog meer gebeurd oh ja, ik ben een paar keer gebeld door uitzendbureaus voor werk, maar dat is nergens op uitgedraaid.
Ben gebeld voor een sollicitatie wat hoop gevend was, maar waar ik bij ben afgewezen.
Dus ik zit nog wel even thuis zonder werk, ook al doe ik mijn best en hoop ik dat ik snel weer werk zal krijg.
Maar het ziet er op het moment niet roos kleurig uit, voor niemand niet.
Want vanavond komt de persconferentie en wat gaan ze zeggen, gaan we weer in tijdelijke lockdown of volledige lockdown?
Dat horen we vanavond en dan word het ook lastig om werk te vinden als verkoopmedewerker, omdat dan de winkels weer sluiten.
Maar ja wat doen we eraan, helemaal niets, want je kunt niets doen.

Dit waren dan de minder leuke momenten en dingen die ik heb mee gemaakt de laatste maand.
Maar verder gaat het wel goed met mij, ik hou de moed erin ook al valt het soms wat zwaar, maar we houden vol.
Hoe gaat het verder met jullie?, ik hoop dat het bij jullie goed gaat.
Als het minder gaat met jullie, hou vol weet dat er altijd betere dagen zullen komen en een luisterend oor voor je is, iemand die om je geef en ervoor je zal zijn.
Ik wens jullie voor nu een fijne avond en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts