Oktober Wrap Up

 Goede middag.

Ik ben weer een keer wat later met mijn wrap up, maar beter laat dan nooit, toch?

Dat komt omdat ik een paar dagen weg ben geweest met mijn ouders, hier vertel ik meer over in mijn volgende blog post.

De afgelopen maand heb ik aardig wat boeken gelezen.
Het leek wel of ik mijn lees mood weer terug had.
In oktober heb ik vijf boeken gelezen en dit zijn ze:

* Normale Mensen bij Sally Rooney
Ik heb dit boek uitgelezen, maar voelde niet veel voor dit boek en de hoofdpersonen.
Ook al was het afschuwelijk wat Marianne meemaakte, en Connell met zijn mentale gezondheid.
Ik zal eerlijk zeggen, dat ik het boek uitgelezen heb omdat ik wilde weten hoe het eindigde, maar verder boeide het mij niet zo.
Er was ook maar een quote waar ik van dacht ja dat is helemaal waar.
Maar verder dacht ik I don't care.
Daarom heb ik dit boek 2 sterren gegeven.
Het spijt me als jullie hier niet mee eens zijn maar dit is mijn mening over dit boek.

* The Tea Dragon Festival by Katie O'Neill
Deze strip was zo schattig en lief.
Ik heb genoten van het verhaal, plaatjes en de teken stijl.
In dit verhaal kwam een draak voor en een paar nieuwe thee draakjes, die erg schattig waren.
Deze strip en verhaal heb ik 5 sterren gegeven.

* Paradijs! bij Sandra Hill
Deze candle light roman vond ik erg spannend en romantisch en was erg goed geschreven.
De Steamyness tussen Sigrud de Vengel en Marisa is echt wow, lekker spicy, maar wel met een emotionelen twist vanwegen de ernstig zieke vijf jarige dochtertje van Marisa.
Alles bij elkaar maakte het tot een geweldig verhaal.
Die 4 sterren waard is.

* The Tea Dragon Tapastry by Katie O'Neill
The Tea Dragon Society en Festival waren geweldig en schattige strip boeken, maar dit boek Tea Dragon Tapastry was ook weer geweldige en zooo schattig met al die thee draakjes en de geweldige karakters.
Ik heb er onwijs van het verhaal, de plaatjes en tekeningen genoten.
Volgens mij was dit de laatste tea dragon boek die Katie O'Neill heeft geschreven en komen er geen nieuwe meer.
Als dit zo is dan zou ik het heel heeeel jammer vinden, want ik zou wel nog meer boeken over deze schattige thee draakje willen lezen.
Deze strips, zijn schattig, leerzaam en geven een knusse (cozy) gevoel.
Nu kan ik alleen nog Aqaucorn Cove nog lezen en dan heb ik alle strip boeken van Katie O'Neill gelezen.
5 sterren voor deze strip boek.

for last but not least,

* Draken Elfen De Diepe Stad bij Bernhard Hennen
Dit is het derde boek in de Draken Elfen serie.
En ik heb hem eindelijk gelezen, in mijn vorige wrap up's hebben jullie kunnen lezen, dat ik jaren geleden was begonnen met deze serie en dat ik de boeken opnieuw moest lezen om verder te kunnen gaan in het derde boek.
Dit heb ik gedaan en nu in oktober heb ik het derde boek De Diepe Stad uitgelezen.
Het verhaal is erg spannend en goed geschreven, Bernhard Hennen weet hoe hij zijn lezers geïnteresseerd moet houden in het verhaal.
Het gevecht met de hemelslangen, drakenelfen en dwergen was bloedstollend spannend.
Ik had verwacht dat in het gevecht in de diepe stad, Nodon, Nadalee en Gonvalon dood zouden zijn bij het einde van de strijd, maar gelukkig was dat niet zo. 
 En dan de strijd die er nog aankom tussen de twee onsterfelijke, Muwatta van Luwïeen en Aaron van Aram.
En ik denk dat het een hele spannende strijd ga worden en ook spannend is om erover te lezen.
Ik vond dit een geweldig goed boek, en ben van plan om in november het vierde boek op te pakken.
Ik heb deze derde boek 4 sterren gegeven.

Dit zijn alle vijf de boeken die ik heb gelezen in oktober.
Maar deze maand ben ik ook begonnen in een e-boek, die ik nog aan het lezen ben.
Ik ben nog niet zo ver in het boek, maar het verhaal wat ik aan het lezen ben is...

*Dracula by Bram Stoker
Deze e-boek ben ik begonnen op 29 oktober, ik dacht misschien is het een spannend boek om te lezen voor Halloween.
Maar aangezien Halloween alweer voorbij is en ik weg ben geweest met mijn ouders en mijn tablet wel bij mij had met Dracula erop.
Heb ik toch niet zoveel kunnen lezen als ik eigenlijk had gewild.
Daarom vermeld ik het in deze post dat ik hem ben begonnen, maar dat ik hem pas bij de november wrap up erbij doe en dan uitgebreid erover vertel, en wat ik ervan vond en hoeveel sterren ik hem geef.

Maar voor nu was dit alle boeken die ik heb gelezen.
En ik wens jullie een hele fijne middag en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts