Bujo/Boeken Journal November - December

 Goede middag.

Ik ben er vandaag met de laatste twee maanden van mijn bujo/ boeken journal van 2021.

Dit zijn de maanden November en December.

Ik vond het fijn om in deze journal mijn voortgang van de boeken die ik aan het lezen was bij te houden en om mijn agenda/planner erin te maken.

Maar nu zal ik mijn laatste twee journal pagina's laten zien van de maanden die ik net heb genoemd.

November:

December:

Materialen die ik heb gebruikt:

Mus Creatief - Blacked Journal in Black Leopard

Plaatjes - van Pinterest

Gelpennen - Sakura Gelly Roll gelpennen, Metallic, neon, stardust, moonlight

Dubbeltape, liniaal, Tim Holtz Scharen, pritt stift, HB Potlood, gum, puntenslijper.

Faber castell - Metallic kleurpotloden

Kraft papier - zwart en bruin


Zo dit waren mijn laatste twee maanden in mijn Bujo/ Boeken Journal van 2021.

Na de Kerstdagen ga ik mijn Bujo/Boeken Journal voor 2022 opzetten.

Want 2022 is er bijna al, om precies te zijn al over een week.

De tijd gaat als een sneltrein voorbij, niet te geloven.

En daarom wil ik graag mijn bujo opgezet hebben en de maand januari erin hebben gemaakt, en dan zal ik er gelijk een blog post over schrijven en mijn nieuwe bujo aan jullie laten zien.

Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen zullen hebben en tot snel op mijn blog.

Want ik ben er volgende week weer met twee blog posten, de ene is mijn december wrap up en met mijn oudjaars post.

Ik wens jullie fijne Kerstdagen en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts