De Laatste Dag van het Jaar

 Goede avond.

Ik ben er vanavond even met een post, die over het afgelopen jaar gaat en om jullie een goed en voorspoedig nieuw jaar te wensen.


In het afgelopen jaar was er net als de andere jaren een paar ups and downs, wat natuurlijk normaal is voor iedereen.
Een jaar vol met corona maatregelen, vaccinaties, booster prikken en Lock downs wat de een wel heb gedaan en de andere niet, ieder zijn eigen keuzes.
Het jaar waar ik een half jaar zonder werk heb gezeten en dan uiteindelijk met puur geluk toch weer werk gekregen heb in de vorm van een participatie baan als conciërge, waar ik heel blij mee ben.
En toch nog even een paar dagen vakantie gehad met mijn ouders in oktober.

Ik hoop dat het nieuwe jaar ons allemaal veel goeds zal brengen.
Dat we in het aankomende jaar misschien weer meer vrijheid zal krijgen zodat we weer alles mogen gaan doen zonder beperkingen en Lock downs.
Want dat zijn we allemaal zat, dat is heel duidelijk.
En ik wens jullie geluk, liefde en een goede gezondheid voor jullie allemaal in het nieuwe jaar.
Een goede jaarwisseling allemaal.
En tot in het nieuwe jaar, dan ga ik weer verder met blog post plaatsen..
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts