Life Update

 Goede middag.

Ik ben er weer met een life update.

Want ik kan jullie weer een update geven over mijn leven.

Waar zal ik beginnen,,...  Oh ik weet het al.


Zoals jullie weten zat ik zonder werk al vanaf 16 Juli.
Maar ik kan jullie nu vertellen dat ik werk heb gevonden, als conciërge bij de school waar ik de afgelopen drie jaar gewerkt heb als schoonmaakster.
Ik ben op 01 December begonnen met mijn werk.
Ik vind het geweldig en ben erg blij dat ik weer mag samen werken met de leraren waar ik de afgelopen jaren een band mee heb opgebouwd.
Het is op vrijwilligers basis maar super leuk en gezellig.
Ik werk er nu al twee weekjes en heb het naar mijn zin op werk.
En ik heb nog net sinterklaas en kerstlunch mee mogen maken, en de kerstversiering op mogen zetten.
Aankomende week heb ik twee dagen werk, vanwege de noodopvangen en de kerstspullen opbergen.
want de noodopvang word om beurten gedaan door de leerkrachten en ik heb een ochtend.
Maar dit weekend heb ik een lang weekend omdat ik een dag mocht vrij nemen, en de onder directrice vroeg of ik dan maandag of dinsdag vrij wilde hebben en toen zei ik maandag, omdat ik dacht dan heb ik de dagen dat ik wel aanwezig ben op school aan een stuk door, zonder onderbrekingen.
Dit vanwege dat ik nog aan de routine van vroeg opstaan moet wennen, maar dat komt vast goed.

Verder lees ik iets minder vaak mijn boeken die ik nog wilde lezen.
Dit komt omdat ik deze maand net als iedereen in de december maand het heel druk heb.
We hebben sinterklaas klein gevierd met mijn broer, schoonzus, neefje, nichtje, de moeder van mijn schoonzus en mijn ouders, het was erg gezellig, maar ik was vroeger erg van de sinterklaas, maar tegenwoordig ben ik meer van de kerst.
Ik heb elk jaar mijn kamer aangekleed met kerst versiering en een kerstboompje en sinds vorig jaar is mijn kerstboompje nu een wat grotere kerstboom geworden en in de kleuren rood, groen, goud en wit met ruitjes, maan en sterren.
Eerst was mijn kerstboompje roze, wit en zilver, maar ik wilde vorig jaar heel graag een wat grotere boom en dan in wat meer traditionele kleuren vandaar de grotere boom.

Deze maand is mijn neefje jarig de 23ste, maar we hebben het gisteren een beetje gevierd, maar de persconferentie kwam en het is vanaf vanmorgen 5 uur afgelopen met meer dan twee mensen thuis op bezoek krijgen, wat shit is.
Zo worden de verjaardagen, kerst en oudejaarsavond weer verpest door die shit corona maatregelen.
Ik snap het wel dat het moet omdat corona en de nieuwe variant corona hebben niet fijn is en het levens kan nemen, maar het helpt niet mee aan een de fijne feestdagen die we eigenlijk gewoon moeten hebben als de jaren voor corona.
We worden allemaal gek van die maatregelen en het thuis blijven en je familie leden niet mogen ontvangen tot 14 januari.

De scholen zijn ook gesloten, op de noodopvang na.
Ik hoop dat we ooit een tijd krijgen dat we weer een normaal leven kunnen leven zonder lockdown's, maatregelen, vaccinatie's en boosters.
Dat zal wel heel lang duren tot we daar zijn.
Maar we maken van de situatie waar we nu in zitten het beste van, we kunnen er niets aan doen en veranderen.
Het is eenmaal zo.

Ik hoop dat jullie ook een fijne sinterklaas hebben gehad en als je binnenkort of nu jarig ben, Gefeliciteerd en hopelijk heb je een hele leuke verjaardag ondanks alles wat er nu gaan de is.
Ik ben er binnenkort met een bujo post en een wrap up, maar voor nu wens ik jullie een fijne middag en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts