November Wrap Up

 Goede avond.

Ik ben er met mijn November wrap up.

De afgelopen maand heb ik drie boeken gelezen en was ik in een begonnen.

Over deze boeken ga ik wat vertellen in deze post.


Ik had in mijn vorige post al verteld dat ik eind oktober was begonnen in het boek Dracula by Bram Stocker, deze heb ik met pijn en moeite uitgelezen.
Dit is vanwege dat het boek in oud engels is geschreven en als er een personage met een accent van een bepaald plaatsje in Engeland iets vertel of zeg dat het dan best lastig is om het goed te kunnen lezen en te begrijpen wat hij of zij bedoel.
Daardoor heeft het een tijd geduurd voor dat ik het boek uit had gelezen  en het boek heb ik 3 sterren gegeven.

Daarna ben ik begonnen in het stripboek Splatoon volume 12.
Deze strip was grappig en leuk om te lezen, voor jong en oud.
Hij is in het engels omdat ze hem niet vertalen naar het nederlands, maar een strip in het engels is makkelijker te lezen dan een engels boek mer oud engelse taal.
Tot nu toe heb ik volume 1 tot 12 gelezen en er komen volgens mijn nog een paar volumes uit, in de komen de tijd.
Deze strip heb ik vier sterren gegeven op Good Reads.

Na de strip Splatoon, ben ik begonnen in een roman genaamd...
De Theewinkel Vol Geluk.
Ik vond deze roman erg grappig en prettig lezen, ondanks de mindere recensies die ik over dit boek heb gehoord en gelezen.
De roman, was grappig, emotioneel, romantische en heel leuk en fijn om te lezen.
Het gaat over een steegje met allemaal oude victoriaanse winkeltjes, waar vijf vriendinnen een winkeltje hebben.
Er staat ook op de voorkant van het boek vijf vriendinnen, vijf winkels, een zoektocht naar de liefde en geluk.
Dit boek is het eerste boek in de Valerie Lane Serie en we volgen in deze eerste deel Laurie die een thee winkel bezit, waar een hele knappe en leuke thee leverancier haar thee soorten kom bezorgen.
Waar Laurie gevoelens voor heeft, maar heeft Barry dezelfde gevoelens voor Laurie als zij voor hem heeft.
En gaat haar ex roet in het eten gooien, om Laurie terug te krijgen?
Wil je weten hoe dit verhaal eindig?, lees dan het eerste boek uit de Valerie Lane serie bij Manuela Inusa.
Ik heb deze roman op Good Reads vier sterren gegeven.


Aan het eind van de afgelopen maand ben ik begonnen met lezen in het boek Water by Holly Black.
Dit boek is geweldig en erg spannend.
Ik heb haar andere boeken de Elfhame Serie al eerder dit jaar gelezen en vond die boeken helemaal geweldig, daarom heb ik water gekocht omdat ik wilde weten hoe dit verhaal zou gaan en of er bekende personages in voor kwamen.
En dat is ook zo, Kaye en Roiben.
We komen hun ook tegen in de Elfhame Serie in het tweede en derde boek.
Maar Water gaat over het verhaal van Kaye en Roiben, hun volgen we in deze nieuwe serie.
Ik ga er verder niet zoveel meer over vertellen, omdat ik het boek net uit heb gelezen en er misschien een eigen blog post over ga schrijven en anders komt mijn recensie en mening over dit boek in mijn wrap up van deze maand December te staan.

Dit was mijn wrap up van de maand November.
Ik wens jullie een fijne avond en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts