Januari Wrap up

 Goede middag.

Ik ben er weer met mijn wrap up.

In deze maand Januari heb ik niet zoveel gelezen als ik had gewilt.

Want ik heb deze maand maar twee boeken gelezen en was in een boek begonnen die ik bijna uit heb, maar dat ga mij niet lukken voor het eind van de dag.

Dat vind ik best jammer want ik had hem graag willen delen met jullie in deze post.

Misschien maak ik een aparte post over dat boek als ik hem uit heb gelezen.

Dit zijn de twee boeken die ik deze maand heb gelezen.

Charmed De Macht van Drie.
Dit boek was goed en gaf mij een nostalgisch gevoel, omdat de tv serie op tv was toen ik nog een jong meisje was, en ik keek graag naar de tv serie.
Het verhaal komt overeen met de tv serie en was even goed als de tv serie en ik heb genoten van dit boek.
Ik ga zeker weten de andere charmed boeken lezen die ik heb, had ze een paar jaar geleden gekocht toen action ze verkochten.
Ik heb dit boek 4 sterren gegeven.

Het volgende boek die ik heb gelezen is...

Maandag bij E.L. Todd
Deze roman was een recensie E-Book die ik een tijd geleden heb mogen ontvangen.
En nu heb ik hem gelezen.
Wat ik van het boek vind, Op een paar vertaal/type foutjes na was het verhaal heel goed en spannend.
Ik ben benieuwd hoe het verhaal verder zal gaan.
En ik heb het tweede boek ook al klaar staan op mijn tablet, dus die kan ik dan ook lezen als ik dat wil.

Ik ben op 19 januari begonnen in mijn derde boek voor januari, maar het is geen derde boek uit een serie, maar wel het tweede boek.
Maar welke boek het is en wat ik ervan vind vertel ik in een aparte post.
Deze post gaat dan alleen over het boek en komt niet bij mijn februari wrap up te staan.

Dit was mijn januari wrap up.
Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn post te lezen,
Ik wens jullie een fijne middag en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts