Februari Wrap Up

 Goede middag.

Dat is even geleden dat ik hier op mijn blog ben geweest.

Maar ik ben er weer met een februari wrap up.

In de afgelopen maand heb ik maar een boek gelezen en ben in twee boeken begonnen.

Dus ik ga jullie alleen over het boek vertellen die ik heb gelezen en laat jullie wel weten in welke twee boeken ik begonnen ben, maar daar zal ik niet uitgebreid over ze vertellen.

Het boek die ik vorige maand heb uitgelezen is .....

Electric Idol By Katee Robert

In het vorige boek Neon Gods ging het verhaal over Persephone en Hades, maar in dit boek gaat het verhaal over Psyche en Eros.

Het is een roman met veel spanning en emotie's, gebaseerd op griekse goden in een moderne wereld, waar ze niet onsterfelijk zijn.

Het is meer een boek voor volwassenen, Niet geschikt voor kinderen en tieners.

Ik vond het verhaal goed, romantisch, spannend en emotioneel en very spicy.

Echt een aanrader om hem te lezen.

Ik heb Electric Idol 5 sterren gegeven.


En dan nu de boeken waar ik in begonnen ben.

De eerste was Drakenelfen De Laatste Windzwerver, dit boek was ik begonnen en het verhaal boeide mij heel erg, maar ik heb hem even opzij gelegd voor nu.

Omdat ik het boek Crescent City Huis van Lucht & Adem binnen kreeg en die wilde ik heel graag lezen, en dat ben ik ook gaan doen.

Maar huis van lucht en adem is zo'n dik boek dat ik die nog niet uit heb gelezen en daardoor er nog in bezig ben.

Vandaar dat ik in februari maar een boek uit heb gelezen.

Hopelijk komt daar deze maand verandering in, en zal ik deze maand misschien meer boeken uitlezen.

Ik wens jullie een fijne middag en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts