Maart Wrap Up

 Goede middag.

Ik ben er weer met een nieuwe post over de boeken die ik heb gelezen in maart.

Het zijn er niet veel, en ik weet ook niet waarom en hoe het komt.

Misschien door mijn stemming, het weer of door het boek die ik heb gelezen.

Ik had zo gehoopt dat ik meer boeken gelezen zou hebben in maart maar dat is mij niet gelukt.

En hoop van harte dat het mij deze maand wel is gegund om meer dan een boek te lezen.

Maar in de afgelopen maand heb ik een boek gelezen die ik te leen had van mijn werk.

Ik werk op een basis school als conciërge, en we kregen op een dag van de uitgeverij en bruna een pakket met boeken toegestuurd als cadeau voor de leerkrachten.

We wisten eerst niet wat we met de boeken zouden doen, maar het moest wel een leuk idee zijn, waar we met z'n alle plezier aan zouden hebben en gezamenlijk konden doen.

En toen kwam ik met het idee om Blind Date with a Book te organiseren met de boeken die we hadden gehad.

En dit idee heb ik uitgevoerd en nu staan de boeken in de team kamer en hebben we er allemaal plezier van.

Een lerares heeft haar geleende boek al uit en heeft hem terug gebracht en ik heb mijn boek 30 maart uitgelezen en ga hem morgen mee nemen naar werk om hem te ruilen voor een ander boek.

Maar het boek die ik geleend en uitgelezen hebt is....

Summer By Monica Sabolo

Dit boek staat overal als een roman omschreven, maar ik vind het geen roman.

Ik vind het een deprimerend en emotioneel boek en daardoor heb ik mijzelf er doorheen moeten pushen om hem uit te lezen.

Mijn trefwoorden voor de blind date van deze boek was, leugens, geheimen, Genève,  liefde, familie.

Maar er komt helemaal geen liefde in voor, nou alleen zogenaamde liefde, maar niet de liefde van een relatie zoals we hem behoren te kennen.

En omdat dit boek mij zo tegen viel heb ik hem 2 sterren gegeven op good reads.


Ik had aan jullie verteld dat ik in februari al was begonnen in twee andere boeken en dat waren de boeken, Drakenelfen De Laatste Windzwerver en Crescent City Huis van Lucht en Adem.

Ik heb het DrakenElfen boek even aan de kant gelegd en ben na Summer in Huis van Lucht en Adem verder gegaan, het is een heel dik boek en ben bijna op de helft, en hoop dat ik hem deze maand uit zal lezen en ook het Drakenelfen boek uit zal lezen in April.

Maar dat ligt ook aan hoeveel tijd ik heb, mijn stemming en hoe ik mijzelf voel.

En hopelijk heb ik dan in deze maand een beter gevoel en stemming om te lezen.

Ik wens jullie een fijne dag toe, ondanks het slechte weer buiten en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique

Reacties

Populaire posts