Mei Wrap Up

 Goede avond.

We zijn al bijna aan het eind van Juni, en ik kom nu pas met mijn wrap up voor de maand mei.

Ik heb een hele drukke maand mei en begin van juni gehad, waardoor ik laat ben met mijn wrap up.

Maar beter laat dan nooit toch?

Ik hoop dat mei voor jullie ook een goede maand was.
Voor mij was het een goede maand ik heb 3 boeken uitgelezen, en was in een vierde begonnen.
Dit zijn de boeken die ik gelezen heb.

Dinsdag by E. L. Todd
Dit is het vervolg om het boek maandag van de tijdloos serie.
Het verhaal gaat verder waar het boek maandag is gestopt en gaat over Hawk en Francesca.
Ik vond het geen slecht verhaal.
Het was spannend en emotioneel, maar ik heb ervan genoten.
En ik gs zeker het volgende deel lezen.
Ik kijk ernaar uit hoe het verhaal over Hawk en Francesca verder gaat.
Dinsdag heb ik 3 sterren gegeven op Goodreads.

Splatoon Volume 13
Deze strip was weer geweldig en ik heb weer genoten van het verhaal.
Het verhaal zal in een paar volumes tot een eind komen.
Maar ik zal zeker de laatste volumes kopen en gaan lezen.
Want ze zijn grappig en leuk om te lezen.
Splatoon volume 13 heb ik 4 sterren gegeven.

En dan tot slot het laatste boek die ik heb uitgelezen in Mei.

Woensdag by E. L. Todd
Het derde boek in de tijdloos serie en het vervolg op Dinsdag.
We volgen het leven van Hawk en Francesca.
En hoe het na hun tweede breuk afloop, komen ze weer bij elkaar of niet.
En hoe gaat het met Hawk zijn moeder.
Ik vond het verhaal goed en ben benieuwd hoe het verhaal in het vervolg verder gaat.
Dit boek heb ik 3 sterren gegeven.

En dan ga ik nu vertellen in welk boek ik ben begonnen na woensdag, maar ik den dat jullie het wel kunnen raden.

Want ik ben gelijk begonnen in het boek Donderdag omdat ik benieuwd was hoe het verhaal verder ging.
Maar mijn mening over dit boek kunnen jullie binnenkort lezen in mijn Juni wrap up.

Ik wens jullie voor nu een fijne avond en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique 

Reacties

Populaire posts