Juni Wrap Up

 Goede middag.

Hoe gaat het met jullie?, hopelijk gaat alles goed.

Ik ben er vandaag met mijn Juni wrap up.

En deze maand heb ik aardig wat boeken gelezen voor mijn doen.

Ik heb namelijk drie boeken gelezen.
En ik ga jullie nu vertellen welke boeken ik heb gelezen in juni.
Het eerste boek die ik heb gelezen is:

De Neehoorn
Dit is een prentenboek geschreven door de auteur Marc-Uwe Kling.
Ik vond het verhaal van de neehoorn erg grappig en doet mij een beetje denken aan mijn nichtje Kayleigh.
Het gaat over een eenhoorn die steeds en overal nee op zegt.
Op een dag gaat hij alleen op onderzoek uit en word hij bevriend met een watbeer, kus-mijn-kont-hond en met een welles-prinses.
Het was een hele leuke prentenboek en heb hem 3 sterren gegeven.

Donderdag by E.L. Todd
Donderdag is het vierde boek uit de tijdloos serie.
In het vorige boek woensdag hebben ik over de bruiloft van Axel en Marie kunnen lezen, maar het verhaal draaide meer om Hawk en Francesca die weer bij elkaar probeerde te komen.
Maar donderdag gaat echt over Axel en Marie, en hoe hun bij elkaar zijn gekomen en een relatie hebben gekregen.
En hoe ze hebben moeten omgaan met de situatie waar Francesca in verkeerde.
Ik vond donderdag een spannende, romantische en emotioneel boek.
En erg goed geschreven, Donderdag geef ik 3 sterren.

Wicked Beauty by Katee Robert
Is het derde boek in de Dark Olympus serie.
 De voorgaande boeken waren Neon Gods en Electric Idol.
Dit verhaal is een modernen vertelling van Helen van Troy, Achilles en Patroclus.
Helen, Achilles en Patroclus doen alle drie mee met het tournament voor de titel Ares.
Achilles die wilt de titel voor zichzelf en Patroclus die doet mee om Achilles te helpen naar de overwinning, maar dan opeens doet Helen mee die als trofee voor de winnaar moest fungeren.
Maar Helen wil de titel Ares voor zichzelf omdat ze haar vrijheid wil hebben en niet gebonden wilt zijn aan de regels die haar broer en zus haar op leggen.
Maar ze had niet verwacht om verliefd te worden op de twee mannen die samen met haar om de titel Ares strijden.
Ik vond dit boek geweldig, spannend, emotioneel, romantisch, en sexy.
Maar vooral een verhaal om van te smullen.
Ik heb wicked beauty 5 sterren gegeven.

In juni heb ik deze drie boeken gelezen en was ik ook begonnen met het boek eens gegeven van Charlotte de Monchy.
Maar daar ben ik nog in bezig, het is een goed verhaal dus ik denk dat hij wel zo uit zal zijn.

Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden.
En wens jullie voor nu een fijne dag en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts