Juli Wrap Up

 Goede Middag.

Vandaag ben ik er weer met een wrap up.

Van de maand Juli.

De afgelopen maand heb ik niet zoveel boeken gelezen.

Ik heb twee boeken gelezen, dit zijn ze:

Eens Gegeven bij Charlotte De Monchy

dit boek gaat over Feline die een taxateur is bij een veilinghuis.

Op een dag moet ze van haar baas een verjaardag cadeau voor zijn vrouw op gaan halen en strand ze bij de verkoper van het cadeau, omdat er een flinke sneeuw storm aan de gang was en ze niet terug kon rijden in die storm.

De verkoper van het boek heet Teun, een bankier die in London woonde en tijdelijk in het huis van zijn oud tante was om het huis te kunnen verkopen.

Feline en Teun hebben een onenightstand gehad die avond omdat ze elkaar waarschijnlijk toch nooit meer zouden zien en ze tot elkaar aangetrokken voelde.

Toen kreeg Feline van Teun een oud en in haar worden een lelijk schilderij mee van een huilde zigeuner jongentje.

Maar waar ze later achter kwam is dat achter dat lelijke oude schilderij een waardevolle schilderij zit verstopt die ze gaat veilen en een hoop geld van krijg.

Ze denkt dat ze Teun niet meer tegen komt en dat ze niets over de schilderij op hoeft te biechten, maar dan slaat lot toe en moet ze voor een nieuwe bank de inrichting regelen met kunst die uit het Amsterdamse museum en kunst ateliers komt.

En de contact persoon en medewerker die ze voor die nieuwe bank moet contacteren en mee moet overleggen is niemand anders dan Teun.

Hoe kan ze het geheim houden voor Teun wat er achter het huilende zigeuner jongentje verstopt zat?

En zal het haar lukken om niet verliefd te worden op Teun.

Daar kan jezelf achter komen als je Eens Gegeven zelf ga lezen.

Ik heb heel erg genoten van het verhaal.

En heb het boek 4 sterren gegeven.


Dit is Ons Avontuur

Is een Historische Candle Light Roman.

Het was een goed, leuk en grappig verhaal, wat in de victoriaanse tijd afspeelde.

De Hoofdpersonen uit het boek zijn Hertog van Preston en Tabitha Timmons een dominees dochter die slecht behandeld woord door haar oom's en tante's.

En opeens een rijke erfgename is en moet trouwen met een man die ze niet ken en haar oom heeft uitgekozen.

Anders krijgen ze geen toegang tot haar erfenis.

Maar Tabitha wild helemaal niet trouwen met de man die voor haar is uitgekozen.

Ze heb bij toeval Hertog van Preston ontmoet en ze kan sinds dien niet meer aan iemand anders denken.

En Preston daarin tegen moest eerst niets van Tabitha hebben, maar word dan toch verliefd op haar en gaat haar helpen om uit de vervellende situatie te komen die haar oom's en tante's hebben gemaakt.

Zal het ze lukken om samen gelukkig te worden?

Ik heb van het verhaal genoten.

Het deed mij ook een beetje aan bridgerton denken, maar dat heb je al snel met boeken die over de victoriaanse tijd gaan.

Ik heb het boek 5 sterren gegeven.


En dit zijn alle boeken die ik in juli heb gelezen.

Ik was eind juli begonnen in de volgende historische candle light roman Liefde is Onvermijdelijk, maar die heb ik pas begin deze maand uitgelezen en zal in mijn augustus wrap up vermeld worden.

Hopelijk hebben jullie niet al te veel last van de hittegolf.

Voor mij begint morgen het werk weer en is de vakantie voorbij.

Ik heb er best wel zin in, hopelijk neem de hitte de aankomen dagen wat af want zo'n hittegolf is echt niet goed als je moet werken, maar ja.

Ik wens jullie een fijne middag en tot blogs.

Veel Liefs

Angelique


Reacties

Populaire posts