Life Update

 Goede morgen.

Hoe gaat het met jullie?, met mijn gaat het goed.

Ik ben vandaag op mijn blog om jullie een update te geven over mijn leven.

Het is een tijd geleden dat ik een life update heb geschreven.

En er is een hoop veranderd sindsdien.

Voor mij is het leven op het moment erg goed en heb ik geen vervellende mededelingen, waar ik heel blij om ben.
Laat ik bij het punt beginnen waar ik vorig jaar november was geëindigd.

Op dat moment zat ik nog thuis en had ik nog steeds geen werk.
Tot dat ik een appje verstuurde naar de adjunct directrice van de school waar ik schoon had gemaakt, over hoe het met iedereen ging op school.
Toen kreeg ik te horen dat het goed ging en dat de school een conciërge zocht.
Zo is het balletje gaan rollen en ben ik vorige jaar begin december in dienst getreden als conciërge.

Ik heb het erg naar mijn zin op werk en kan met iedereen heel goed opschieten.
Het is ook heel leuk om contact te hebben met de kinderen, ouders en mijn collega's.

Afgelopen juni kreeg ik te horen dat ik contractverlenging kreeg, waar je mij niet blijer mee had kunnen maken.
Mijn werk is geweldig, ik had niet voor beter werk en collega's kunnen wensen.
Want het heeft mij lichamelijk en mentaal gewoon zoveel rust en ontspanning gegeven, waardoor ik mij beter in mijn vel voel.
En eindelijk waardering krijg voor het werk wat ik lever en de dingen die ik doe.
Door mijn werk nu heb ik ook meer zelfvertrouwen gekregen en ben ik zelfverzekerder geworden.

23 juni ben ik uiteten geweest met mijn collega en vriendin Sanne.
We hebben s'avonds na werk samen uiteten geweest bij Tomiko een Sushi restaurant.
Het was erg gezellig en we hadden genoten van het eten.
Ook al was ik langzaam mijn smaak kwijt aan het raken en werd ik toen in naar huis reed pas zieker.
Toen ik thuis was had ik mijn ouders geappt omdat mijn ouders een midweek op vakantie waren.
En wilde weten of ik thuis was en hoe het etentje was geweest.
En vertelde ze toen dat het leuk en gezellig was, maar dat ik mij niet goed voelde.
Ze belde mij direct en zeiden dat ik voor de zekerheid een coronatest moest doen, dat deed ik en binnen een minuut gaf hij al aan dat ik corona had.
en zijn mijn ouders die avond nog naar huis gekomen, omdat het niet goed ging.
Ik heb tien dagen in quarantaine gezeten en ben de laatste week voor de zomervakantie weer gaan werken, zonder klachten.
Mijn collega Sanne had ik gelukkig niet besmet met corona, ze heeft geen klachten en symptomen gehad, daar waren we allebei blij om.
Maar mijn ouders heb ook corona gehad, door mij en zijn er ook goed ziek van geweest.

De laatste week voor de zomervakantie was erg druk, maar leuk.
We hebben doe raar met je haar dag gehad en de musical avond met afscheid van groep 8, Een gezellige lunch met alle collega's gehad met prachtig mooi zomer weer op de laatste werkdag.

En toen was het vakantie, Jeeeeh.
In de vakantie heb ik best een hoop gedaan.
De eerste week ben ik met Sanne en haar vriend naar het concert van Ed Sheeran in de Johan Kruijp Arena geweest.
Wat een geweldige, leuke en gezellige dag was.

De week erna zijn we, mijn ouders, tante en ik een midweek op vakantie geweest naar Hellendoorn.
We verbleven op vakantiepark Hellendoorn.
Daar zagen we op het park heel veel konijntjes, maar we vonden het park een beetje tegen vallen.
Omdat alles een beetje gedateerd was en ze geen vertrouwen leken te hebben in de mensen, die op het park verbleven.
Maar verder hebben we het goed gehad, lekker van de dagen genoten en twee dagen heerlijk gefietst.
Wat voor mij voor de eerste keer op een elektrische fiets was.
Ik vond de fiets heerlijk fietsen.
Tijdens de fiets tochten, hebben we roofvogels, herten en heel veel veulentjes gezien.
Maar ook helaas gestoken door horzels en zijn we lek geprikt door muggen.

We zijn ook naar Almelo geweest, daar lekker wezen lunchen en shoppen.
Daar heb ik bij Boekenhandel Broekhuis een boek en boekenlegger gekocht.
Want het is goed om de boekenhandels te steunen, anders verdwijnen ze dadelijk hellemaal.

Toen we terug waren hebben we zaterdags mijn moeder haar verjaardag gevierd.
Vorige week donderdag met mijn ouders naar Vlaardingen geweest.
 En deze week woensdag ben ik met Sanne naar Rotterdam centrum geweest en hebben we lekker geshopt en uiteten geweest.
Wat heel gezellig was en we vaker zullen afspreken.

Ik heb nu nog een weekje vakantie en ik heb verder nog geen plannen staan.
Misschien komt de laatste weekend van mijn vakantie mijn neefje en nichtje logeren, maar dat is nog niet zeker.
Maar de vooruitzicht om weer aan het werk te gaan, daar zie ik niet tegenop.
Ik heb wel zin om weer te werken en mijn collega's en de leerlingen weer te zien.

Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad.
Mijn vakantie was top.
Ik wens jullie een fijne middag en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts