Augustus Wrap Up

 Goede middag.

De maand augustus is voorbij gevlogen.

En daarom ben ik er weer met een augustus wrap up.

In de afgelopen maand heb ik drie boeken gelezen.
Alle drie zijn het romans.
Ik heb namelijk de neiging om in de zomer maanden meer romantische boeken te lezen, ik weet niet waarom.
Misschien omdat het luchtige boeken zijn en je ze zo uitgelezen heb, zou dat het zijn?
En waarschijnlijk heeft het een andere reden, waarom ik ze lees, maar waar ik nu nog niet van weet dat het daarom is/gaat.

Het eerste boek die ik heb gelezen is,

Liefde is Onvermijdelijk.
Dit is een candlelight roman die ik al een tijdje had liggen maar nog niet gelezen had.
Het gaat over een graaf die allemaal weddenschappen aan gaat.
En een jonge vrouw die net haar debuut gemaakt heeft voor het seizoen.
De weddenschap van de graaf gaat mis en nu moet hij trouwen met de jonge vrouw Katherine.
Omdat de weddenschap ging over dat hij haar reputatie moest schenden, dit heeft hij niet gedaan.
Maar zijn slechte neef heeft het verhaal verspreid dat hij dat wel had gedaan.
En nu moest hij de reputatie van de jonge vrouw reden door met haar te trouwen.
Het komt in het eind altijd goed, ze krijgen altijd een happy ending.

Ik vond het verhaal erg goed, emotioneel, romantische, grappig en je kan er lekker bij weg zwijmelen.
En daarom heb ik het boek 4 sterren gegeven.

De Liefdes Hypothese by Ali Hazelwood
Deze ya roman was erg leuk en grappig.
En ik wist niet dat de fake dating trope iets voor mij zou zijn om  te lezen.
Maar ik heb erven genoten.
Het was een leuk, grappig en emotioneel verhaal en ik heb heel veel moeten grijnzen toen ik over Adam en Olive aan het lezen was.

Het boek is gebaseerd op een fanfiction van de laatste starwars film met Rylo (shipnaam) van de hoofdpersonen in de film.
Ik heb niets met starwars, vind er ook niet zoveel aan.
Maar dit boek was gewoon goed.
En heb ik 5 sterren gegeven.

En nu het laatste boek die ik deze maand heb gelezen.

Enkeltje Ierland bij Charlotte De Monchy
Gaat over Lisa die dierenarts is en in Ierland woont.
Ze heeft daar een prettige maar saai leven.
Want ze kan geen leuke mannen vinden omdat ze te oud of niet haar type zijn.
Dan moet ze opeens met spoed naar het landhuis waar een graaf woont, zijn hond is op het erf aangereden door een auto van jagers die niet op het erfgoed mogen jagen.
En daardoor ontmoet ze william de graaf van het landhuis, die ze in het begin een chagarijnige kapstok vind, maar ze vind hem wel knap.
Zullen ze verliefd op elkaar worden of niet?
Ik denk van wel.
Het was een goed verhaal en ik heb er heel erg van genoten.
Dit boek heb ik 4 sterren gegeven.

Ik heb deze afgelopen maand genoten van de boeken die ik heb gelezen.
En hopelijk lees ik deze maand een hoop boeken waar ik ook van zal genieten.
Als dat zo is, dan zullen jullie het van mij in de volgende blog post kunnen lezen.
Maar dat duurt nog wel even, want het is begin september.
Ik wens jullie voor nu een fijne zondag middag en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts